tisdag 19 oktober 2010

Dramaten eller the Studio?

När jag återkom till Ekhammar 1995 fick jag av Steve lösenordet Dramaten.

Var jag dramatisk? Är jag dramatisk? En drama queen?
Eller var det bara pga amatörteatern som jag höll på med? Hm!

Jag kom att tänka på det där med Dramaten idag när jag och två andra tanter roade oss som "Modeller för en dag"
Vi hade kul. Vi fick

  • sminkning
  • hårfix
  • tre ombyten (om vi ville. Vi ville)
  • 60 bilder att välja av
Och sen köpte vi, alla tre, tio bilder var på en skiva - trots att det kostade ...

Roligast var nog att jag faktiskt tog med en av hattarna jag köpte på mässan häromhelgen. När skulle jag annars använda den?

PS. Har ni sett de knubbiga jättehänderna?

1 kommentar:

  1. Fin bild! Har också gått på the studio och köpt bilder :-) Men det är många år sedan nu.

    SvaraRadera