fredag 8 januari 2016

Presskonferens - Midnattsol

Hedenhös på kontor-
Första jobbet för Ivar
tror jag  visst det var
- Säg till mig om du vill ha namn på några. Jag känner kanske fler... 
så sa Ivar i ett mail samma dag vi varit på inspelning av en presskonferens i den fransk-svenska thrillerserien Midnattssol.
Men för första gången satte jag inte igång med att skriva någon blogg på direkten. Jag kom inte igång med någon bildbehandling heller. Kände mig inte motiverad!
Men, nästa vecka ska jag ju lägga ut en blogg om ett mycket roligare inspelningstillfälle. Så, jag får väl ta mig i kragen och skriva denna från den 22 oktober.... 

Jag letade förgäves efter mailet med informationen  om var vi skulle träffas - och vem som gör vad
- men insåg så plötsligt att jag för en månad sen rensat bland  mailen. Jag hade raderat bortåt tusen mail...


Nåja vi var i Nacka gymnasiums aula. samma aula som en del av oss varit och spelat in en scen i Coacherna


Jenny
ansvarig
Nu gällde det inte en föreläsning utan en presskonferens. Polisens presskonferens. 
Gurra, Ingela, Mikael, Kerstin, Jenny och Tommy var där...ja och så då Ivar förstås!
Informationen om var vi skulle träffas var bristfällig tyckte vi nog alla. 
Den statistansvariga hade sagt att vi skulle bli träffas på ett ställe och där skulle hon möta upp. 
Vi väntade..
Till sist lämnade Jenny och jag andra statisterna och begav oss på egen upptäcktsfärd - träffade på en kille från teamet  - och hittade rätt! 











Vi hade fått fika när vi kom på morgonen
Tommy







Inspelningen skulle hålla sig under fyra timmar - så vi var klara när teamet serverades lunch.
Vi åkte hem!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar