måndag 2 september 2013

Testvisning

Det stod i annonsen att det var biobiljetter som ersättning. Det stod inte hur många, men det brukar vara några stycken.
Uppdraget var att se och s
en tycka till om TV 4:s nya humorserie Welcome to Sweden

AnnSofie




Jag skulle ta mig till 
 FLX kontor på Birger Jarlsgatan.... 
När jag var framme såg jag AnnSofie komma mot mig... 
Det visade sig att hon har sitt kontor i porten intill. 
Nu var hon på väg på hemligt uppdrag till  

AnnSofie är psykolog och har varit min handledare i många år. Jag har pratat med henne om mina klasser, mina elever - först på lågstadiet. 
Men efter ett år på  högstadiet insåg jag att jag kunde få använda mig av hennes tjänster även där. 
Vi jobbade bra ihop. Vi blev vänner!

Irene fr  Kvällsposten syr kragr i paus


Deiree
Det var ingen biosalong vi skulle sitta i, som vid testvisningarna för Cockpit och IRL, utan ett konferensrum. Det skulle vara fem-sex testvisningar under dagen.

Där satt vi nu sju-åtta personer runt ett bord för att se och bedöma inslagen på den stora TVn. 

Jag kände igen två testpersoner. Desiree och Irene. 

Irene träffade jag veckorna på Kvällspressen. 
Desiree har jag träffat på många olika inspelningar.

Jag har lite svårt för de flesta humorprogrammen. Jag blir ofta bara generad. 
sekretesskontrakt
Jag bryr mig inte om Solsidan, Kontoret eller Gustavsson 3tr, men kan uppskattar en del inslag i Partaj

Nu skulle jag plötsligt tycka till om en ny humorserie, 
Det tog sin tid. När jag var klar hade Desiree och Irene redan gått

Snyggt arrangemang för
toarullar på toaletten
Jag är dock förbjuden att berätta något alls om om humorserien ( se kontraktet)


Men jag kommer nog att se Welcome to Sweden i alla fall. 
Bättre än de flesta tror jag den blir!

Jag skulle ha medverkat i serien, men  jag fick avstå pga mosters begravning. 
Jag bad min kompis Agneta A ta min plats. 
Hon fick vara med två ggr





Det blev bara en biljett á 100 kr som ersättning





Ur info fr TV4 
Vad händer när en amerikan träffar en svenska, blir förälskad och bestämmer sig för att följa med henne hem till Sverige? Det får vi veta i TV4:s nya humorserie och internationella storsatsning Welcome to Sweden, med bland andra Josephine Bornebusch, Lena Olin och Claes Månsson.
Humorserien Welcome to Sweden, skapad av komikern Greg Poehler, är en humoristisk betraktelse av Sverige. I den stjärnspäckade rollistan syns bland andra Greg Poehler som amerikanen Bruce, Josephine Bornebusch som flickvännen Emma och Lena Olin och Claes Månsson som hennes föräldrar. Serien är ett samarbete mellan TV4, Amy och Greg Poehler, FLX och Entertainment One.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar