torsdag 4 augusti 2011

Plus 23 år!


Den  5 augusti  brukar jag numera alltid fira mina extra år.
Mina plusår



Ska jag gå ut och äta ? Ska jag fråga om det är någon som vill hänga på?

...eller ska jag göra gott fika och bara hojta till om att det blir lite öppet hus för att fira att jag levt 23 åt till?

Vinbärskaka på mördegsbottnen?
Vinbärsmaräng på enkel tårtbotten?
Kanske också lite svartvinbärsscones med smör och ost?

Det får bli öppet hus! 


Städa?
Nähä, då jag jobbar hellre vidare med att klä om den lilla fåtöljen i tyget Teheran ( Josef Frank 
).
Micke Rubinstigens målare har till sist fixat den svarta stolen/fåtöljen snyggt matt svart.
Sitsen är nu klar men inte ryggen.



Läs gärna
Den dagen.... för 22 år sen  som jag skrev i februari 1989 
och la in här i december förra året 


Jag vill dock ändå gärna gå ut och äta med några av er vid ett lämpligt tillfälle.
Jag äter ute alldeles för sällan!





 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar